Banner

"SALVATI UN INGER" LUCA – STEFAN (TELEDON)

Agentia de modeling KAO FASHION, DDTV , ORTADOGU si PERLA TOUR organizeaza TELEDONUL “SALVATI UN INGER” LUCA – STEFAN Luni 23 martie 2009, incepand cu orele 22.00, la DDTV vor canta :

TONIK OBIEkTIV,TEMPESTA CREW ,JAZZA ,K-NNABIS,GENERIC,ODEON,CARMEN POPA,AYANN, si alte surprize



LIXANDRU LUCA – STEFAN, nascut la data de 10.12.2007, este internat in Clinica de Pediatrie FUNDENI, din data de 30.12.2008, cu diagnosticul: LEUCEMIE ACUTA LIMFOBLASTICA FORMA HIGH RISK.

Va intrebati cine este acest ingeras si ce doreste de la dumneavoastra?
Cititi urmatoarele randuri si veti afla!

“ Ma numesc LUCA si am doar un anisor. Cand am aparut pe lume, am crezut ca o sa le aduc parintilor mei doar bucurii, dar, din pacate, nu a fost asa.

In decembrie 2008, medicii au depistat ca sufar de leucemie si de atunci, parintii mei incearca sa faca tot posibilul sa ma pastreze langa ei. Singura mea salvare este un tratament in Germania care costa aproximativ 100.000 euro, o suma pe care parintii mei nu o au.

Vreau si eu sa traiesc, vreau si eu sa am parte de o viata frumoasa si vreau ca parintii mei sa fie fericiti.

Asta se va intampla doar cu ajutorul dumneavoastra!


Multumesc tuturor celor care, in urma TELEDON-ului organizat la DDTV pe 23 martie 2009, de CARMEN PLESEA si DORU IUGA, intre orele 22.00 - 03.00, vor fi impresionati de cazul meu:
- trimitand SMS NUMAI din reteaua COSMOTE la nr 890 imi vor dona suma de 2 euro+TVA. (Acest numar mi-a fost pus la dispozitie de catre COSMOTE in mod GRATUIT.)

- sunand NUMAI din reteaua ROMTELECOM la:
0900.900.012 tarif 2 euro
0900.900.015 tarif 5 euro
0900.900.010 tarif 10 euro
donandu-mi sumele de 2, 5 sau 10 euro sau

-depunand o suma cat de mica in conturile deschise special pentru mine, la BANCA TRANSILVANIA Agentia PATRASCANU BUCURESTI
LEI: RO67BTRL04701201P59176XX
EURO: RO42BTRL04704201P59176XX

Multumesc tuturor celor care au venit in Clubul THE GATE si au ascultat cu placere recitalurile artistilor care si-au dat mana pentru a ma ajuta: AMADEUS, I.O.N. DIN ROMANIA, HEAVEN, BETTY STROE, CLAUDIA (ex-SEXXY), IRINA POPA, LAVINIA STOICA si IZZA.

Ii multumesc CLAUDIEI (ex-SEXXY), care a declarat ca, daca va castiga concursul “INELUL CU DIAMANT” (EUFORIA TV), imi va dona toata suma obtinuta din vanzarea inelului.

Multumesc celor care au solidarizat cu mine la primul TELEDON, organizat pe 9 martie tot la DDTV: modelele Agentiei KAO FASHION, I.O.N. din ROMANIA, OLIMPIA ZICA, LAVINIA STOICA, ALEXANDRU JIDVEIANU, ELENA POPESCU, FANITA MODORAN IVANCU, MONICA (ex-CANDY), CRISTIANA si DAN BURSUC, formatia PETRICA BAHOI si SANDU VIJELIE, AURORA SITARUS (astrolog), DAVA RECORDS (KARTEL, LEGALIZE, ROBANU), NINO, BETO si OANA.

Insa pana se va strange toata suma de care am nevoie pentru tratament in Germania, mai e drum lung….

Si pentru ca tot am vorbit de drum, ii multumesc dlui.ABDURRAHIM TAS, patronul firmelor de transport persoane ORTADOGU si PERLA TOUR, care ne va plati transportul, mie si mamei mele, la clinica din Germania.

Ii multumesc si lui CARMEN PLESEA, care mi-a gasit o fundatie, fara de care nu era posibil sa primesc sponsorizari sau sa mi se aloce un nr de sms de la o companie de telefonie mobila, se zbate sa-mi faca cunoscut cazul disperat in mass-media, va organiza un alt TELEDON si cauta sponsorizari pana cand se va strange suma necesara tratamentului meu.

Sunt profund recunoscator tuturor celor care imi vor intinde o mana de ajutor si imi vor da posibilitatea sa ma bucur si eu de viata alaturi de ei!”

Pentru alte relatii :
CARMEN PLESEA, PR Events
Agentia KAO FASHION
0722.499.301 0765.490.002
Email: kaofashion@gmail.com

Niciun comentariu: